Nu vreau sa va plictisesc cu problemele mele din justitie, dar totusi o voi face

Totusi,vreau sa va spun ca am avut astazi termen la instanta in dosarul cu Boerica. Eu deja m-am obisnuit cu salile de judecata si cred ca-mi voi cumpara vreo 2 sali la tribunal, ca sa nu mai bat atata drum in fiecare zi. Oricum imi va prinde bine o iesire, mai ales ca in curand va incepe si procesul de divort.Dosarul Boerica are la baza doua probe in acuzare – un denunt al lui Genica Boerica, desi,supus testului poligraf, el a fost diagnosticat ca fiind nesincer (desi e posibil ca acest lucru sa fie doar din cauza antrenamentului de nesinceritate pe care-l au toti membrii PSD), cealalta proba fiind depozitia a doi martori (concubina si soferul lui Boerica ) acestia povestind ce le povestise Boerica dupa cativa ani !! Fantastic!! De asemenea, rechizitoriul precizeaza ca este fundamentat (hihi, am scris „fund”) pe imprejurari de notorietate, respectiv pe diverse articole din presa !!.

In plus, in declaratia mea de avere din 2000,de dinainte de alegeri, contul sotiei mele era mentionat ,asa ca ce nevoie as fi avut sa fac o intelegere cu cineva, sa-i promit diverse lucruri ?! Nu erau mentionate multe alte lucruri, dar contul Danutei era, parol. Unul dintre ele adica.

Al doilea comentariu este legat de faptul ca saptamana asta, la Curtea constitutionala, se va judeca exceptia de neconstitutionalitate, pe care am ridicat-o. Acesta este motivul pentru care a inceput, din nou, sa se agite Monica Macovei. In ianuarie 2005, ea a modificat Legea raspunderii ministeriale, pentru a putea sa-i trimita in judecata direct, prin procurorii ei, pe fostii ministri din guvernul PSD, toti total nevinovati, ca si mine de altfel.

Complicata viata dupa ce nu mai esti prim ministru, nu ? Bine ca s-a rezolvat problema coruptiei in Romania in ultimii trei ani si au mai ramas de rezolvat doar termopanele mele… Nu inteleg de ce se ia lumea de termopanele mele, desi un caz clar penal, cand sunt si alte cazuri mult mai penale. Cred ca nu le place de mine. 😦 Desi sunt adorabil, ca un ursulet.

10 răspunsuri to “Nu vreau sa va plictisesc cu problemele mele din justitie, dar totusi o voi face”

  1. al Says:

    acest post l’am scris şi pe blog’ul realului năstase. sunt curios dacă trece de cenzură:
    “geeeezzzz!!!! nu’mi vine să cred!!! ăsta e blogul lui adrian năstase, fost prim ministru al româniei, un şpăgar, un arogant, ce şi’a bătut joc de o ţară intreagă (un singur merit îi recunosc, nu a fost cel mai prost in postul respectiv, nicolae văcăroiu l’a întrecut), iar 70% din posturi îl ling în cur!!!
    doamne, ce concetăţeni mi’a fost dat să am!!!!”
    update n’a trecut! a fost şters, şi s’au validat posturile altor pupincurişti

  2. plictisit Says:

    tie ti se pare ca o expresie de genul „iar 70% din posturi îl ling în cur!!!
    ” e ok ? incearca sa-ti exprimi frustrarile intr-un limbaj normal si sunt convins ca n-o sa ai probleme de cenzura.

    in rest…nu mi-e nici simpatic nici antipatic nici el , nici tu…ma intreb insa daca ai o problema facand un asemena efort zi de zi sa copiezi ce face (ca de, ce face omul face si maimuta) sau asta e noul tau job pt care iei bani furmusei cu care te duci apoi la banca sa iei un credit de nevoi personale sa-ti cumperi si tu o masina second hand si sa injuri ca n-ai fost in stare de mai mult

  3. Radu Says:

    Foarte tare domnule! Citesc „blogul” asta in fiecare zi, e distractia mea din fiecare seara, de cand l-am descoperit. Excelent!!!

  4. iceflame Says:

    Pentru „AL”: cred ca ai spus totul cu fraza ta de final”n-a trecut!a fost sters,si s-au validat posturile ALTOR pupincuristi”Bravo AL,tine-o tot asa ca ai un haz nebun…Apropo,eu sunt unul din cei care postez pe ambele bloguri.Imi place pe clona,umorul contagios al autorului,dar si postarile unor tipi care intr-adevar au ‘condei’de umoristi .E bestial,cel putin la inceput ma tineam cu mainile de burta de atata ras.Asta nu inseamna ca nu apreciez calitatile lui Adrian Nastase.Oricine,si orice ar zice,trebuie sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului.Cu bune,si cu rele.Asta face oare din mine un „pupincurist”cum atat de elegant te-ai exprimat in postul tau?Sau,ma rog,”un alt pupincurist”,pe langa tine of course…

  5. aprozarnet Says:

    tare.. gata, trec blogu si la mine in blogroll 🙂

    se pare ca echipa lu nenea Adi, incepe sa actioneze si pe blogu asta 🙂

    fugiti.. fugiti, a dat semnalu nenea Adi sa va adunati, ca-si dezgoleste fundu`
    normal ca are si calitati,: este educat, inteligent, perfid, parsiv, fara scrupule.. ca si pe ultimele trei, oamenii ca nenea Adi le considera tot calitati; ca doar ii tin in viatza, sa nu fie mancati de unii cu „calitati” si mai mari 🙂

  6. hmmm Says:

    ba voi n-aveti ce face?

  7. aprozarnet Says:

    hmmm si plictisit…

    parca ar fi din aceeasi „echipa”, nu alta 🙂

  8. catalin Says:

    Cand o sa se trezeasca toti dobitocii astia care vad in Basel marele Mesia.
    E un marinar imputit, incult si megaloman. Asta e adevarul! Treziti-va!

  9. Ina Eyre Says:

    Grozav!!!

  10. Yaz Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

Lasă un răspuns

