Marti, 26 iunie

N-am fost prea harnic astazi, ceea ce nu imi sta in fire. De obicei ma trezesc devreme si am multe lucruri de rezolvat. Spre exemplu drumul zilnic la DNA sau numaratul oualor de la Cornu. Nici nu stiti ce greu e sa numeri oua. In primul rand sunt multe, iar in al doilea rand sunt fragile. De fapt de aia i-am invitat sa-mi numere ouale, ca sa ma ajute. Nu faceam nici o aluzie sexuala sau de alta natura.

La pranz, m-am intalnit cu zece doctoranzi ai mei care au prezentat temele de cercetare. Imi place de ei ca sunt foarte interesati de persoana mea. Colegii lor le zic „lingai”, dar eu nu inteleg de ce. Si eu am trecut prin ceea ce trec ei acum si mi se pare firesc sa arati respect exagerat fata de profesorii/superiorii tai.

Am pregatit si editorialul de maine pentru Jurnalul…Titlul (cel putin) sper sa va placa . “Galaxia Blogenberg”. Acest titlu mi-a venit in vis, cand mi s-a aratat si mie batranul Leonidei Lari. Foarte interesant, o sa aprofundam cu o alta ocazie. Hihi, am scris „fund”. Iara.

Voiam sa scriu astazi ceva despre Rusia dar nu o sa am timp. Bineinteles ca ar fi trebuit sa fie ceva de bine, ca mie imi plac rusii si binele pe care l-au facut acestei tari, si nu ii voi injura niciodata ca matrozul de Basescu.

Voi incerca, totusi, sa dau cateva raspunsuri la intrebarile voastre. Bogdan ma intreaba ce parere am despre cei care ma imita. Serios vorbind, au foarte mare noroc ca nu am devenit presedinte. Pai ce, vi se pare normal sa se faca haz de o persoana serioasa, profesor pe de-asupra? Nu exista pic de respect in tara asta. Ma amuza insa copios cei care-l imita pe prostul de Vanghelie.

Pentru Sandu, efortul meu de a explica ce se intimpla cu exceptia de neconstitutionalitate pare inutil. Sigur, sunt constient ca argumentele mele nu sunt pentru marele public – fiindca el e prea prost sa le asculte. NU pot sa pun pe primul plan adevarul si abia pe al doilea imaginea. Adevarul nu poate hrani, la nesfarsit, evolutia unui om politic. Doar faptele raman in urma lui, fara exceptie, si aceste fapte ii creaza imaginea. Ghinionul meu e ca faptele cele rele le-au depasit cu mult pe cele bune. C’est la guerre.

Tavi m-a intrebat daca am incredere in justitie. Raspunsul meu va fi scurt: in justitie, da. In “justitie”, nu. De aia imi tremura chilotieii un pic noaptea. Pentru ca prin „justitie” ma refer la ceea ce se intampla in perioada domniei mele, cand erau batuti ziaristii care-si permiteau sa scrie ceva de asa-numitii „baroni locali”, nu la cea de acum.

Cine e in spatele acestor mizerii , ma intreaba Draghi Puterity. Probabil ca este Traian Basescu. Dar sa nu uitam de flota.

Mai am multe alte comentarii si raspunsuri dar le las pentru maine – desi maine voi pleca pentru zece zile in Franta unde voi participa la mai multe reuniuni internationale. O sa va povestesc despre ele. Daca sunteti cuminti. Una dintre ele este asta.

Pe curand. Hihi, „cur”.

8 răspunsuri to “Marti, 26 iunie”

  1. antiinformatu' Says:

    sunt curios daca in spatele acestui blog sunt oameni cu pregatire de agenti de informatii.modul cum reusesc sa schimbe continutul articolelor originale,creativitatea,nu fac parte din arsenalul unuor oameni care au doar un plus de talent gazetaresc,ci denota un studiu aprofundat al tehnicilor de discreditare.

  2. iceflame Says:

    Eu cred ca in spatele blogului clona,al acestuia adica,sta un om cu un deosebit simt al umorului,si nimic mai mult.Din pacate insa,s-a intrat intr-o faza de stagnare,intr-o zona liniara,unde,e destul de greu ca blogul sa se mentina viu daca ceilalti nu comenteaza postarea baza.Unde sunt entuziastii din primele zile ale acestui blog?Din pacate,au cam disparut…Mi-ar parea nespus de rau ca acest blog sa intre in anonimat.E pacat ca o asa idee sa fie lasata sa moara.Trebuie sa recunosc insa ca,nu se pot repeta la nesfarsit aceleasi poante,si ca hazul e ceva ce se produce de o maniera spontana,in urma unor asocieri de idei trasnite,inedite…De aceea cred ca,a canta mereu pe aceeasi struna in domeniul atat de sensibil al umorului,este nu numai ceva lipsit de sens,cat contraproductiv.Basca faptul ca umorul fortat,pe langa faptul ca nu este de efect,se afla intr-o zona periculoasa,in imediataa vecinatate a rautatii…De aceea cred ca,in acest moment,se impune ceva…O schimbare de ton,de abordare ,ceva,altceva decat pana acum.Ce este acel ceva?Va invit pe voi,ceilalti participanti,sa raspundeti…P.S. Ideea acestui blog,trebuie continuata.Sunt sigur ca,insusi Bombonel ar regreta disparitia acestei clone trasnite,dat fiind faptul ca,simtul umorului e una din caracteristicile sale principale.

  3. Clariniliki Says:

    nu stiu cine e in spatele, nici nu prea ma intereseaza, atata timp cat e amuzant. nu neaparat prin bogatia de glume, cat prin rasu-plansu, hazul de necaz sau cum vreti sa-i spuneti… tineti-o tot asa, chiar daca asta consuma energie, si rezultatele nu sunt tocmai masurabile.

    cat despre studiul aprofundat al tehnicilor de discreditare… asa, fii pretios. in echipa de blog a lui bombonel s-a inventat si o functie gen PR spy? sau pe langa eliminarea injuraturilor de pe blog, e in fisa postului sa iti manifesti paranoia pe alte bloguri?

  4. Gaulides Says:

    @bombonel> in care as vrea sa comentezi pe blog care sunt tabloualele care ti-a placut tie cel mai mult la Luvru si in alte muzee si cat ai da sa-ti le aducem acasa? Ca si pe noi care il imitam pe Vanghelie, ne-a pus domnu primar sa-l citim pe Carturarescu, ala care scrie carti asa ca avem teme de discutie, chiar si cu oamenii care a incercat sa-l elimine din politica, cum ar fi danpopescu sau chiar adriannastase. Pe aia micii i-a pus Mercedesa sa le monitorizeze declaratiile lui Dancu si Ponta, ca sa poata sa se faca la centru analiza politica pentru darea afara a lor, pentru ca nu corespunde la partidul nostru……s`avemo bahtalo bombo

  5. hmmm Says:

    Hihi…Basescule,n-ai ce face?Te-ai apucat de parodiat bloguri de la adversari politici??
    Cineva spunea mai sus,ca cine a facut asta dovedeste ca stapaneste bine tehnici de discreditare…Oare cine le mai stapaneste>?
    Hihi,Basescu,trimisul lui Dumnezeu in Romania!
    Oricum,e varza blogul asta…nu prea are nici un haz,si va pierdeti timpul…
    Interesant de observat ca,spre deosebire de Basescu,bombonel stie sa deschida un calculator…

  6. Clariniliki Says:

    @hmmm macar fa si tu rost de 2-3 idei, nu mai scrie acelasi lucru peste tot. oricum, multumesc ca pe blogul meu ai pus varianta scurta. da’ de unde stii tu ca bombonel stie si base nu?

    p.s. imi cer scuze daca te confund, dar imi e greu sa cred ca pot sa semene intr-atat 2 comentarii pe aceeasi in cam acelasi interval, si nici nu m-apuc de verificari

    p.p.s intrebarea ramane valabila!

  7. tiritrobo Says:

    …Jeg Stuffo va spune ceva?…
    Dar Offuts Gej?

    Sau Azorg Suirad?

  8. gringo Says:

    nice!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

