Cateva raspunsuri …

Asa cum v-am spus aseara, astazi am plecat in Franta. Mi-am inceput ziua citind cu placere postarile voastre despre emisiunea cu Robert Turcescu. Echipa mea isi face bine treaba. Sunt mandru de ei, dar mai ales de mine ca sunt un asemenea deschizator de drumuri, sunt la moda si „cool” ca am blog. Singurul lucru pe care-l regret acum e ca le-am sugerat sa-mi numere ouale in loc sa le sugerez sa bage Internet in toate satele tarii ca sa ma citeasca matusile. Si da, mi-e ciuda ca a ras Mitrea ca dobitocul la propunerea lui Funar de a obliga fiecare sat cu risc de inundatie sa aiba barci cu motor, in loc sa corecteze propunerea si sa oblige satele sa aiba conexiuni broadband si internet cafe-uri. De asemenea, emisiunea mi-a placut si mie deosebit de mult, mai ales ca am facut ceea ce credea si iceflame ca voi face, recte (da, da) am interactionat cu bilutele lui Turcescu. Putin inainte de emisiune si putin dupa.

In alta ordine de idei, mi-am propus ca in avion sa mai raspund catorva intrebari pe care mi le-ati adresat.

Problema este ca lumea nu prea intreaba. Lumea constata. Astfel, multi cititori cred ca acest blog este o facatura. Nu, dragii mei, acest blog nu este o facatura, este exact atat de serios pe cat poate fi un pamflet, si este redactat chiar de Bombonel, singurul si unicul.

Ma uit la ceas si este trecut de ora 17.00. Abia am ajuns la Paris si am o serie de intalniri. Nu stiu daca am sa va povestesc despre ele, asa cum am promis si ieri, pentru ca unele ar putea fi prea personale si oricum nu ar fi prima oara cand mi-as incalca o promisiune. Am ramas dator cu un comentariu despre Mama Rusie, fratele cel mare si rosu. Poate ar fi interesanta si o discutie despre noul prim ministru de la Londra si proiectele sale. Sau despre raportul de monitorizare prezentat astazi de Comisia Europeana. Sau poate nu, mai vedem. Eu as prefera sa va povestesc despre viata mea personala si despre cum voi merge la vanatoare de tigri siberieni saptamana viitoare.

Teme ar fi o gramada. Cu timpul stam mai prost.

Pe curand (hihi)

7 răspunsuri to “Cateva raspunsuri …”

  1. hmmm Says:

    sunteti VARZA!!!!
    GET A LIFE!!!!

  2. haha Says:

    imitatie de 2 lei…bai,voi sunteti prosti sau sunteti PROSTI???

  3. dinca Says:

    bai incetati cu „cur” si „fund” ca sunteti penibili de acuma…
    si sa stiti ca nu sunteti amuzanti deloc…mai incercati,mai incercati…

  4. bombonel Says:

    hmmm | ion20067@yahoo.com | IP: 89.38.79.(_*_)
    haha | ion20067@yahoo.com | IP: 89.38.79.(_*_)
    dinca | ha__ha@yahoo.com | IP: 89.38.79.(_*_)
    Draga hmmm, te rog nu mai polua cu nickuri multiple. S-ar putea sa plang, si tu nu esti un om rau si nu vrei sa se intample asa ceva. Stiu asta. Te iubesc.

  5. Radu Says:

    cine scrie pamfletele astea are memorie buna, si n-a uitat cum era pe vremea lui nastase. Si e foarte bine ca avem si oglinda asta satirica a exercitiului de PR al lui nastase…

  6. Sakura Says:

    Ai dreptate, Radu. Uneori e chiar mai distractiv decat Academia Catavencu.

    Apropo de Catavencu, dupa ce au scos o carte supliment draguta acum vreo luna, la numarul de ieri al revistei au scos o alta carte de-a dreptul oribila, de benzi desenate. M-a intristat ce-am gasit intre coperte, nu atat pentru banii dati cat pentru senzatia neplacuta de tzeapa de la Catavencu 😦

    Aici macar e totul online, free, nu vezi continutul dupa ce-l platesti… Deocamdata sunt super faine posturile, iar daca cateva zile la rand vor fi plictisitoare, pur si simplu uit adresa si gata. Dar pana atunci imi aduce un pic de culoare timpului petrecut la birou 🙂

  7. FELIX Says:

    Lumea nu intreaba ci constata. Constata cat de labil este acest A, Nastase. Constata cat de de gol de continut este aceste a. nastase. constata cat de dezumanizat este acest a. nastase. Constata cata foame de putere si de averi are in organismul lui acest a. nastase si cum se manifesta ea (foamea). Constata cat de nesimtit este acest a. nastase care-l doare in cot de poporul acesta roman caruia nu-i apartine. Totul se invarte in jurul sau, al beizadelei. Restul nu conteaza, e pleava. Nu exista nimic viu, real in jurul lui, inafara de el; singura entitate palpabila pentru el, este matusa Tamara, dar ea este moarta.

Lasă un răspuns

