Incerc sa raspund la cateva intrebari…

Am si astazi cateva raspunsuri la intrebarile voastre. Cred insa ca ar fi mult mai productiv ca incepand de maine sa facem o rubrica speciala dedicata raspunsurilor. In primul rand pentru ca sunt foarte multe intrebari (lucru care ma bucura foarte tare, deoarece singurele intrebari care „trec” sunt cele agreate de „echipa mea”) dar si pentru ca nu vreau sa renunt la ideile pe care doresc sa vi le impartasesc in fiecare zi.

Cel mai nerabdator dintre voi a fost “Tanar” care s-a grabit sa ma “certe” ca nu vreau sa ii raspund. El ma intreba ce parere am despre Andreea Esca. Draga Tinere, dupa parerea mea, Andreea Esca, intr-o viata anterioara, a fost barbat. Interesant este faptul ca si in viata ei actuala, tot in barbat s-a reincarnat. Pe de-o parte imi aminteste de surioara mea iubita:

Andreea Nastase

Liviu imi reproseaza un discurs mult prea stufos.Discursul, crede-ma, este cat se poate de sincer in stufosenia lui, fireste. Unii oameni vorbesc mai stufos, mai ales daca sunt cercetatori. Mie totul mi se trage cred de la formatia mea de cercetator. Inca de mic am cercetat gustul bilutelor extrase din nas si am constientizat ca au un gust deosebit de sarat. Cand am mai crescut, am cercetat tainele comunismului, si am ajuns la concluzia ca este un sistem foarte prost pentru omul de rand, dar in acelasi timp deosebit de profitabil pentru conducatori. De aceea m-am apucat de politica, fireste.

Tavi NU cred ca eu trebuie sa parasesc PSD. EU SUNT PSD. Ceea ce cred este ca am dreptul de a-mi spune punctul de vedere in legatura cu evolutia partidului. Si o voi face… pentru ca partidul sunt eu.

“AAR”m tineretea nu este o virtute, este un dat de la natura. Oricum, la 57 de ani nu ma simt nici batran, nici incapabil de a fi un politician modern, insa iti respect parerea. Important este ca inca mi se mai scoala, chiar daca nu la Dana. Insa de aia exista Iri si Ciutacu. Tinerilor performanti trebuie sa li se acorde mai multe sanse, iar eu, cat am fost presedinte al PSD, am promovat foarte multi tineri talentati. De exemplu micul Titulescu. Tradatorul nenorocit. Brutus.

Ülös ma intreaba daca a intra în politică în România, este un act civic sau o posibilă sursă de venit, de îmbogăţire, de crearea relaţiilor pe care le poţi folosi în scopuri personale în spatele “cortinei”? Sincer, toate, dar nu la un loc. Depinde de ceea ce vrei sa faci. Singurul lucru important este sa nu ai principii. Atunci faci in felul urmator: iti faci relatii prin care ulterior te imbogatesti. Si am mintit cand am spus „toate, dar nu la un loc”. Intrarea in politica nu e un act civic. Cel putin nu pentru mine.

Voi reveni si cu alte raspunsuri.

41 răspunsuri to “Incerc sa raspund la cateva intrebari…”

  1. Doru Says:

    Bai, Bombonel, „dezaxat-ule/ilor”!!! Esti/sunteti BETON, fratzicule! Steagu’ sus, ca eu te/va sustin pana in panzele albe!

  2. iceflame Says:

    ATENTIE MARE.AM O PROPUNERE PE CARE O SUPUN JUDECATEI DOMNIILOR VOASTRE .PROPUN CA ACEST BLOG CLONA SA-SI DIVERSIFICE UN PIC ACTIVITATEA,IN SENSUL POSTARII DE BANCURI CU BOMBONEL,CU INTAMPLARI HAZLII CARE L-AU AVUT CA PROTAGONIST,SAU,DE CE NU,CU POVESTIRI(IMAGINARE SAU NU),INTRE BOMBONEL SI ILIESCU,BOMBONEL SI GEOANA,BOMBONEL SI VANGHELIE,ETC.ASTA E TOT.CIAO

  3. iri Says:

    de ce trebuia sa ma dai in git? scuza-mi expresia…

  4. iri Says:

    am observat ca sint al 11.000.564.763 vizitator al site-ului…sintem o forta!

  5. liviu51 Says:

    Nu ma asteptam sa-mi raspunda AN. Nici nu avea ce sa-mi raspunda… Faptul ca bombonel m-a bagat in seama, ma face sa cred ca noi romanii, am pirdut niste batalii, acolo, dar nu razboiul.

  6. Radu Says:

    hei, ce se intampla? Nastase are un avans considerabil in posturi, si eu le citesc doar ca sa ma amuz mai apoi aici…. Fara posturile tale, bombonel, n-are nici un farmesc blogu’ lu’ nastase :))

  7. Doru Says:

    Radu:

    Ai pus punctul pe „i”. Sau pe „j” (?)

    Bombonel, in spiritul celor afirmate de Radu ( mare dreptate are!), propun sa fii platit regeste de AN, ca numai asa mai primeste si el vizitatori pe blogul sau. Apropos: cum ii mai zice acum? „Nastase, patru … bloguri” ?

    P.S.: Atentie la plata de care vorbeam, sa nu te pacaleasca cu gaini de la Cornu sau, Doamne, feri! cu produsele acestora!

  8. Radu Says:

    serios… ultimele 3 nici nu le-am citit, si nu le citesc pana cand aici nu apare varianta „printre randuri”. Si e adevarat ce-a zis unu’ odata, ca poporul are memoria scurta. Citind aici, mi-am adus aminte de unele lucruri, si cum se punea problema pe vremea lui nastase. Cum deschideai televizorul, si hop! nastase isi dadea cu parerea despre x,y,z. A fost prin al doilea an de mandat al lui AN, un editorial – Buscu, parca- in Catavencu, in care facea analogia cu Lenin, cum tovarasul Lenin avea cate o parere despre tot, despre invatamant, cultura, economie, externe, etc. Si cum tot asa, tov Nastase ne invata pe noi…

    PS Bombonele, noi intelegem ca sedintele de redactie si liniile moarte sunt importante, dar aici ai niste oameni care striga dupa prospaturi… te rugam, nu ne abandona! 😉

  9. dinca Says:

    se pare ca v-ati prins si voi ca n-aveti nici un haz…

  10. iceflame Says:

    Bine ca ai tu haz Dinca.Ne bucura insa mult faptul ca,si cei ca tine ne citesc…

  11. dinca Says:

    GET A LIFE!!!

  12. Imperialistu' Says:

    Hai, baieti, mai asteptam si alte mesaje! Hai ca Bombonel al adevarat v-a luat-o inainte :).

  13. aprozarnet Says:

    de cateva zile tot intru, si sper sa gasesc posturi noi. nu apar. ma uit pe blogu lu marlanie AN si.. posturi adaugate.

    v-a ajuns mana lunga si nescrupuloasa a lu erasafiepresedinteaoleu, pe cai laturalnice?
    sper ca nu.. ca astia`s periculosi domne, in backstage; nu mai puisori inocenti si binevoitori ca la tv
    mai scrieti un post ca sa dati un semn

  14. Teofil Says:

    Dar ce se intampla de nu mai postati? Chiar era misto, la fiecare articol de pe Blogul lui Nastase aparea si unul aici. Astept noi articole…

  15. Un Says:

    se pare ca s-au plictisit…era si de asteptat de altfel

  16. cristi din suedia Says:

    Bombonel,you rock.Tine-o tot asa frate,habar nu ai cata lume te admira.
    Nu te astepta in schimb ca matusa Tamare sa-ti lese vreo mostenire.
    In ceea ce priveste comentariile fostilor trepadusi comunisti,lipitori ,capuse,
    parveniti din gasca `tovarasului`Nastase,nu le baga in seama.
    Bombonel rules!!

  17. PCH Says:

    aloooooooooooooooooo????
    e cineva acolo??? numai aveti semnal??? ati intrat in pasaj?

  18. iceflame Says:

    Or fi plecat oamenii in vacanta,sa speram ca se vor intoarce in curand…Nu de alta,da’ e pacat sa ramanem cu fruntile incretite de atatea chestii serioase…Un pic de haz nu strica niciodata.

  19. combou Says:

    pana si Nastase a zis ca citeste si ca il amuza ce citeste aici…
    e mishteau, mai vreeeeem !!!!!

  20. blogmeaway Says:

    interesanta descoperire…cineva vad ca are mult timp la dispozitie…:)) bravo al dreaq spirit mai avem noi romanii 🙂

  21. blogmeaway Says:

    @combou – unde a zis nastase ca citeste? da-mi si mie link-ul pls…daca exista asa ceva 🙂

  22. combou Says:

    sincer nu-mi amintesc acum unde am vazut declaratia lui pt ca citesc multe ziare pe net (daca imi amintesc scriu aici) dar a zis-o sigur
    posibil sa o fi spus chiar pe blog-ul lui, raspunzand la un comentariu…

  23. iceflame Says:

    Ce naiba mai baieti,nu mai parodiati nimic?Ati murit,sau ati vandut site-ul?

  24. iceflame Says:

    Blogmeaway;raspunsul la intrebarea pe care i-ai adresat-o lui @combou,il gasesti pe http://nastasewordpress.com,in postarea”Incerc sa mai raspund la cateva intrebari”din 5 iulie 2007.Bafta

  25. iceflame Says:

    pardon…e http://nastase.wordpress.com.

  26. dan Says:

    Nu voi comenta cartea unui celebru autor francez. Subiectul asta mi-a venit in minte urmarind aseara o dezbatere la televizor. In primul rand, am constatat ca Vanghelie a confirmat ceea ce a scris Negrutiu in “Gandul” si ceea ce mi-au spus, chipurile revoltati, mai multi colegi de partid. Unii ar putea considera ca, in acest fel, se inchide cercul unei actiuni mai ample incepute la congresul din 2005. Cred ca acum lucrurile sunt mai clare, desi eu am dat zvonul ca Geoana s-ar fi intalnit cu Daniel Morar. Oricum, nu-mi face placere sa comentez declaratiile lui . Madalin Voicu ar spune, probabil, ca e o chestiune de caracter. Pe care eu nu il am.

    A propos de caracter, Madalin incerca sa ma apere aseara afimand ca, desi sunt “cam lipsit de caracter” (m-a ginit), totusi am fost un bun prim ministru. Adevarul e ca a trebuit sa il platesc ca sa spuna toate lucrurile astea. Tot nu s-a descurcat bine. “Apararea” lui Madalin ma supara foarte tare. Nu cred ca am facut greseli in politica, ca (scoateti virgula si alaturati, iese „caca”, hihi) prim ministru, dar consider ca, de-a lungul anilor petrecuti in politica, dar si inainte, mi-am respectat promisiunile catre prieteni si i-am injunghiat pe la spate pe toti cei cu care am lucrat. Nu am transferat niciodata responsabilitatea asupra lor fara motiv – si a fost intotdeauna un motiv –, i-am ajutat – in limite legale si nu prea – si am incercat sa-i mobilizez, formand echipe pentru realizarea de proiecte.Doar trebuia sa acapareze cineva banii de la guvern si de la uniune, nu? De ce nu firmele mele si ale prietenilor mei?

    Madalin Voicu este suparat, probabil, pe “lipsa mea de caracter” pentru ca lista de candidati pentru Camera, de la Bucuresti, din 2004, a fost modificata dupa alegerile preliminare din organizatie si el a ramas afara din Parlament, din cauza rezultatelor obtinute de PSD in capitala.

    Imi pare rau ca s-a intamplat asa, pentru ca am multa pretuire pentru Madalin si cred ca ar fi fost, in continuare, un bun lautar pentru noi. I-am spus insa si lui ca lista a fost modificata de presedintele organizatiei Bucuresti care a introdus, mai in fata (secret: la cererea mea), doi candidati pe care i-a considerat mai utili. Unul dintre candidatii introdusi astfel pe lista de catre Dan Ioan Popescu a fost Aura Vasile. Cred ca mai am si acum lista modificata de el. Nu stiu cat l-a ajutat, ulterior, Aura Vasile pe DIP. Probabil ca va face el, la timpul cuvenit, comentariile de rigoare. Eu oricum am propulsat-o cu alte intentii acolo. I-am explicat lucrurile acestea lui Madalin dar, se pare, ca nu m-a crezut. Asta mi se trage de la lipsa de caracter. Imi pare rau. Dupa cum am spus si mai sus, m-a ginit. Ramanerea mea in zona politica, timp de 17 ani, se datoreaza si faptului ca intotdeauna stiu sa pup fundurile potrivite la timpul potrivit. Desi uneori mi se reproseaza acest lucru-locurile in parlament pentru PUR, recunoasterea publica a sprijinului acordat guvernului PSD de catre UDMR, sprijinul pentru Ion Iliescu la Congresul PSD din 2005 – pe baza hotararii comune din 2004, etc. Este adevarat ca uneori a trebuit sa accept anumite compromisuri. Despre ele insa va voi povesti in saptamanile viitoare.

  27. ubert Says:

    daca asta a murit: http://www.nascase.wordpress.com

  28. painside Says:

    http://www.nascase.wordpress.com its up and running!
    Toate posturile au fost re-editate, sper sa va placa.

  29. painside Says:

    atentie prin toate ma refeream la ultimele 4, care initial au fost doar „copy-paste”

  30. balauru Says:

    Bombonel coada de purcel, si eu am fost nedreptatit de cenzorii blogului.

    Le-am zis ca dupa ce am citit scrisoarea aia deschisa ( nu-i frumos sa deschizi scrisorile altora) am plinsa atit de mult, de emorie, incit aproape m-am inecat in marea de lacrimi care s-a facut sub computerul meu.

    Bombonel, pina si Ceausescu mi-ar fi publicat talkbackul. Sa-ti fie rusine.

  31. balauru Says:

    Utile:

    http://retusuri.blogspot.com 🙂

  32. xtomis Says:

    Haide mai, nu te opri. A mai scris bombonel 100 de posturi, nu poti sa-l lasi pe umflat sa scape chiar asa de ieftin. Mult succes.

  33. painside Says:

    Cred ca il inteleg pe bombonel de ce nu mai scrie 😛
    Dupa ce am scris 22 de posturi la nascase.wordpress.com , stiu cat de usor ia fost lu bombonel.

    Si anume:
    1) Adrian Nastase cel original, nu se mai opreste din scris, mai baga 2 posturi kilometrice intr-o zi. Zici ca sta toata ziua si scrie pe blog… Si alea si modificate partial tot iti iau mult timp.

    2) Se intampla ca la anumite posturi , sau in anumite zile , sa nu ai ce scrie , asta fara sa te repeti si na cat de cat sa fie amuzant…

    Daca sunt printre voi interesati sa scrieti nascase.wordpress.com si aveti ceva talent…dati un semn 😉

  34. balauru Says:

    Bai, un sfat prietenesc. Ar trebui scoase de la blogroll insinuarile antisemite. Transforma blogul asta in rahat.

  35. costin Says:

    Sunteti penibili!!!

  36. sandor Says:

    Sinteti tari.

  37. Valeriu Mangu Says:

    @ TOTI CEI INTERESATI
    Anunt pe toti cei interesati ca urmare a faptului ca sunt blocat de hackeri turci de a scrie pe blogul dlui Adrian Nastase, temporar ma mut pe acest blog.
    Valeriu Mangu

  38. Valeriu Mangu Says:

    @ ION ADRIAN

    Domnule Ion Adrian,

    V-am raspuns la intrebare pe blogul dlui Adrian Nastase, dar textul nu a fost postat. Asadar, reiau, cu speranta ca veti depista acest text.
    Pentru a gasi pe Google selectia din textele mele postate pe blogul dlui Adrian Nastase, cautati combinatia „Adrian Nastase Valeriu Mangu” sau, chiar mai simplu, „Valeriu Mangu”, mergeti pana la ultima pagina si, in continuare, cereti „mai multe rezultate”.
    Al dvs., Valeriu Mangu

  39. Inca unul Says:

    Sunteti superi tari, o varianta imbunatatita a carcotasilor pe internet. Keep up the good work guys!

  40. bogdan Says:

    ai murit, fraiere ?

  41. maximilian Says:

    Pilaf blogul asta … hipstaresc asa ….
    Ardeti gazul aiurea prafarilor….

Lasă un răspuns

